دیدار دانش آموزان بسیجی مرودشت با علی عسکری جانباز شیمیایی

طریقت مهر«حوزه باقرالعلوم(علیه السلام) و حضرت رقیه(سلام الله علیها)»

دیدار دانش آموزان بسیجی مرودشت با علی عسکری جانباز شیمیایی


به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی مرودشت، مسئولین حوزه بسیج دانش آموزی حضرت رقیه(س) مرودشت به همراه دانش آموزان بسیجی واحد مقاومت متوسطه اول شهید طالقانی از جانباز شیمیایی دوران 8 سال دفاع مقدس این شهرستان علی عسکری برادر شهید دانش آموز محمد حسن عسکری دیدار و عیادت نمودند.

این جانباز عزیز با اینکه وضعیت جسمی مساعدی نداشت با روی باز از دانش آموزان استقبال نمود و به ایراد سخنرانی برای آنان پرداخت.

وی با اشاره به اینکه دشمن همیشه با ما سرجنگ دارد و دفاع ما همچنان باقیست بیان داشت: جنگ تحمیلی برای ما دفاع بود زیرا ما آغاز کننده جنگ نبودیم بلکه در پاسخ به تجاوز به میهن اسلامی خود به دفاع پرداختیم و کلمه "جنگ ایران و عراق" اشتباه می باشد زیرا ما از کشورمان دفاع کردیم. وی در ادامه افزود: شهدای ما برای مسائل مادی به جنگ نرفتند زیرا عزیزتر و گران تر از جان در نزد انسان وجود ندارد و هیچ انسان عاقلی برای مادیات جان خود را به خطر نمی اندازد و شهدا نیز در دفاع از ناموس، کشور و دین خود و با الگو گرفتن از حضرت سیدالشهدا جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند تا امروز دانش آموزان با آسایش و راحتی درس بخوانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ نرم دشمن از دانش آموزان خواست این جنگ را که بسیار پیچیده تر و خطرناک تر از 8 سال جنگ تحمیلی هست را جدی بگیرند چرا که دشمن این بار ایمان، عفت، حیای و غیرت جوانان ایرانی را هدف قرار داده است.

وی همچنین به بیان خاطراتی از برادر شهید خود شهید محمد حسن عسکری پرداخت.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : یادداشتهای یک خبرنگار
تاریخ : 14 / 2 / 1395
زمان : 7:52


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.

cache01